Contact & Vestigingen

Hoofdkantoor

Adres: Edisonstraat 7, 3281NC Numansdorp
Telefoonnummer: 0186-573585
Faxnummer: 0186-576156
E-mailadres: info@vandermarkzorghulpmiddelen.nl
Btw-nummer: NL860204716B01
KvK: 75242788
Bereikbaarheid

Onze kantoormedewerkers zijn van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 8:30-17:00 uur voor aanvragen, informatie en advies.

Belt u buiten kantoortijden? Dan kun u ons voor spoedaanvragen of storingen bereiken via het telefonisch keuzemenu.

 

 

Thuiszorgwinkels en uitleenpunten

Thuiszorgwinkel
Numansdorp

Adres

Edisonstraat 7
3281 NC Numansdorp

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag
10:00-17:00 uur
12:30-13:00 lunchpauze

Zaterdag
10:00-13:00 uur

Zondag
Gesloten

Assortiment

Uitleen van alle hulpmiddelen en verkoop.

Thuiszorgwinkel
Oud-Beijerland

Informatie

Per 19 augustus 2019
verhuisd naar:
Edisonstraat 7 
3281 NC Numansdorp

Uitleenpunt Dirksland


Adres

Stationsweg 22
3247 BW Dirksland

Openingstijden

Tijdens kantooruren bij het PSB
Buiten kantooruren bij de receptie

Assortiment

Huren van krukken en looprekken.

 

Uitleenpunt Ouddorp

Informatie

Gesloten per
1 december 2019

Nieuwe locatie

Er komt in 2020 een Thuiszorgwinkel op het eiland Goeree-Overflakkee.

Informatie over de locatie volgt later.

 

Uitleenpunt Middelharnis

Informatie

Gesloten per
1 december 2019

Nieuwe locatie

Er komt in 2020 een Thuiszorgwinkel op het eiland Goeree-Overflakkee.

Informatie over de locatie volgt later.

Uitleenpunt Hellevoetsluis

Informatie

Gesloten per
1 december 2019

Nieuwe locatie

Er komt in 2020 een Thuiszorgwinkel op het eiland Goeree-Overflakkee.

Informatie over de locatie volgt later.

 

Klachten of opmerkingen

Het kan voorkomen dat wij  tot onze spijt iets verkeerd hebben gedaan. U kunt dit telefonisch of schriftelijk melden aan ons hoofdkantoor.

Wij streven ernaar uw klacht binnen 1 werkdag in behandeling te nemen. Afhankelijk van de aard van de klacht lossen we het probleem zo snel als mogelijk, doch uiterlijk binnen 5 werkdagen op.

Indien we de klacht niet binnen 5 werkdagen kunnen oplossen dan bieden we indien mogelijk een tijdelijke oplossing aan. Nadat uw klacht in behandeling is genomen wordt er een vaste contactpersoon aangewezen die uw aanspreekpunt zal zijn tijdens de behandeling van uw klacht.